dinsdag 27 maart 2007

Ontslagen


We zijn ontslagen! Is dat reden om blij te zijn? Ja, want we zijn ontslagen door de oogarts. Sjoerd hoeft niet meer terug te komen voor controle. Het is nu bijna een jaar geleden dat hij in het zwembad een schaar in zijn rechteroog kreeg. Het staat me nog op het netvlies gegrift. Hoe zijn oog eruitzag, hoe koud en bang hij tegen me aangekropen zat in het ziekenhuis, hoe ernstig de oog arts keek. Hoe ontzettend bang we waren dat hij blind zou worden. Nu, 3 operaties en ik-weet-niet-hoeveel controlebezoekjes later, is het toch weer heel goed gekomen. Er zitten 2 kleine littekentjes, maar net aan de onderrand van het gezichtsveld, en de gezichtsscherpte is bijna 100%. Sjoerd heeft heel veel geluk gehad, en een heel goede oogarts.
En ja, dit is mijn eerste blogpost! Het moest er toch maar eens van komen, een blog stond al heel lang 'ergens' op virtuele to do lijstje. En er gebeurt de laatste tijd zoveel positiefs dat ik graag wil delen dat de knoop maar eens doorgehakt moest worden. Dus bij deze: hartelijk welkom op mijn blog, mijn 'hier en nu'!
Roelien

4 opmerkingen:

moniek zei

Super Roelien! Je staat bij mijn favorieten!

Diana Besemer zei

Leuk Roelien, ik kom regelmatig terug om te kijken. Gefeliciteerd ook dat jullie zijn ontslagen, wat heerlijk. En het is een hele mooie layout wat in twee zinnen heel veel zegt.

eline zei

He roelien. fijn dat alles toch goed gekomen is. het blijft schrikken. en gefeliciteerd met je blog ik ga je in de gaten houden.( deed ik toch al lol)

eline

Nicole zei

Geweldig nieuws Roelien!! Wie had gedacht dat dit akelige ongeluk zo goed zou aflopen!! Je blog staat bij mijn favorieten dus ik houd je in de gaten ;-)