woensdag 13 juni 2007

Zilver

Misschien had je het al een beetje vermoed, maar ik houd dus he-le-maal niet van sport. Toch ben ik vanmiddag naar een sporthal geweest. Tja, je moet wel, als je zoon meedoet aan de clubkampioenschappen van zijn judoschool. Het was er warm, en benauwd, en er renden heel veel opgewonden jongetjes in witte pakken rond. Sjoerd moest 3 partijtjes judo-en,hij won er 2 en werd daarmee 2e in zijn groep. Hij was ontzettend trots op zichzelf, en ik ook natuurlijk! Door zijn dyslexie voelt hij zich vaak 'minder' dan zijn klasgenootjes, en dit is zo goed voor zijn zelfvertrouwen. De volgende keer dat hij bij opa en oma gaat logeren wil hij met opa een prijzenkast gaan timmeren..... Watch out, Dennis van der Geest!

1 opmerking:

Nellie Hulsman-Lodders zei

Gefeliciteerd! Ik kan me zo goed voorstellen hoe trots hij was en hoe trots jij bent! TOP! Enneh... die prijzenkast moet snel komen hoor! Voor je het weet staat ie helemaal vol! :-)