vrijdag 22 februari 2008

Tim Holtz!

Vandaag was Tim Holtz bij Scrapbookmate om workshops te geven aan winkeliers. Normaal werk ik niet op vrijdag, maar je begrijpt, zo'n kans laat je niet lopen! Vanochtend heb ik bij de eerste workshop geassistreerd (en geloof me, dat is misschien nog wel leuker dan zelf de workshop volgen...). Het was waanzinnig leuk, en hoewel ik de meeste technieken wel herkende van zijn '12 tags of Christmas' heb ik er toch weer veel van geleerd. Kleine dingetjes, de truukjes van de meester zeg maar. Tim had ook zijn nieuwe produkten mee, leuke embellishments, nieuw grungeboard en prachtige nieuwe stempels. Het meeste zal rond eind maart in de winkels liggen, dus nog even geduld. Maar het meest heb ik genoten van de voorbeelden die Tim mee had. Je kent misschien die serie metalen opbergkoffertjes wel, speciaal voor alcohol inkt, paintdabbers of inktkussens. Ik vind ze zo al erg leuk, maar dit waren echte kunstwerkjes geworden. Ik was natuurlijk weer mijn camera vergeten (hoe vaak dat me niet overkomt...) dus ik kan helaas niets laten zien, maar jullie geloven het zo vast ook wel! Kortom, een geweldige ochtend, ik heb weer voor een hele tijd inspiratie opgedaan.

1 opmerking:

Chantal van de Kant zei

Ja, helemaal mee eens hij was super. (ik heb hem dan bij Kars meegemaakt) Echt geweldig hoe die man met inktjes en verfjes speelt en kliedert en er iets moois van maakt.