zondag 7 september 2008

Auwwwwww!

Gisteren was het jaarlijkse overvliegen van de scouting. Sjoerd ging van de welpen naar de verkenners:

Het natte pak is traditie, we hadden zeep en droge kleren mee!
Toen ik na afloop stond te wachten tot iedereen klaar was ben ik op een tak met doorns gaan staan. En 1 daarvan is dwars door de zool van m'n crocs heen mijn voet ingegaan. Dat deed behoorlijk pijn, best wel! en het bloedde ook flink. EHBO-er erbij, voet schoongemaakt, pleister erop en naar huis. Maar het deed toch wel flink pijn, en thuis kon ik zien dat er nog een stuk van de doorn in zat. Ook gezien mijn wondroos-geschiedenis in hetzelfde been zijn we toch maar naar het ziekenhuis gegaan. Daar is een 1/2 uurtje flink geklust aan mijn voet, want die doorn zat diep en wilde er niet uit. Of de doorn er nu definiteif uit is weten we niet, het bloedde zo erg dat het niet goed te zien was. Dus nu zit ik weer eens met een zere voet omhoog, 3x per dag in een soda-badje en morgen naar de huisarts, want ik heb het idee dat er nog steeds wat in zit en eigenlijk wil ik ook antibiotica hebben, uit voorzorg. Elk nadeel heb z'n voordeel, in de tuin werken is er vandaag niet bij, dus ik ga maar scrappen denk ik!

1 opmerking:

heidi zei

Jee, wat een pech...kijk inderdaad goed uit dat het niet gaat ontsteken hoor! Dan begin je weer met een hele lange tijd ellende...