zondag 21 februari 2010

Dank je wel, Mark Tuitert!

In de meivakantie organiseert KidsPower weer een hockeykamp op de club. Ids is in de herfstvakantie ook geweest en vond het erg leuk, dus eigenlijk wilde hij nu wel weer. Maar ja, het is toch een hoop geld dus ik stond nog een beetje in dubio. Gisteren kwam er een mailtje: de eerste 3 inschrijvingen als Nederland een gouden medaille wint krijgen een kamp gratis. Nou waren Rijkjan en Jelle toch al van plan om vannacht op te staan om de 1500 meter te bekijken dus ik zeg, half voor de grap, dat ze me dan maar wakker moeten maken als het goud wordt. En jawel, om een uurtje of 3 wordt ik ruw uit mijn slaap gewekt door Jelle, met de mededeling dat 'we' bijna goud hebben. Dus ik uit bed, half slapend nog achter de computer, om Ids in te schrijven en op 'verzend' te drukken zodra de gouden medaille binnen is. En toen m'n bed weer in, waar ik prompt niet meer in slaap kon komen natuurlijk. Je doet soms gekke dingen voor je kroost...
Vanmiddag kwam er mail van Kidspower. Eerst een bevestiging van de inschrijving, en meteen daar achter aan nog een mail: we waren 1 van de eerste inschrijvingen, dus het kamp is helemaal gratis. Dankjewel, Kidspower en natuurlijk Mark Tuitert, voor het geweldige cadeau en natuurlijk voor die prachtige medaille.

1 opmerking:

heidi zei

Haha, wat een snelle actie..'k zie het helemaal voor me. Maar ach, voor een gelukkig kind doe je dat soort dingen toch?