woensdag 17 maart 2010

Spannend?spannend!

Het woord 'spannend' is vorige week met stip binnengekomen op de eerste plaats in de mijn-veelgebruikte-woorden top 10. Iedereen die ik deze dagen spreek vindt het 'spannend'. Dat is het natuurlijk ook. De zenuwen gieren me af en toe door de keel, andere momenten komen er weer allerlei twijfels boven, en nog steeds kan ik me niet goed voorstellen dat ik volgende week echt op die operatietafel ga liggen. Ik heb geen enkele operatieervaring en weet dus echt niet wat me te wachten staat. Hoeveel pijn zal ik hebben, hoe misselijk ben ik, het idee van maagsonde en katheter vind ik helemaal niet leuk (wie wel?) en hoe zal het daarna gaan met eten? het zijn allemaal vraagtekens en er is maar 1 ding zeker: dat het na dinsdag allemaal anders zal zijn. 'Spannend' drukt nog niet half uit hoe ik me voel. Ik neem hier eventjes afscheid, de komende dagen zijn druk gevuld met van alles. Rijkjan heeft opdracht om hier dinsdag of woensdag even een berichtje te plaatsen hoe het is gegaan.

2 opmerkingen:

Annelies zei

Ik wens je heel veel geluk en sterkte!

heidi zei

Sterkte Roelien, ik zal aan je denken!

Heidi