dinsdag 12 maart 2013

Wit met een vleugje pastel

Dat is de uitdaging voor deze week op Elke kaart een feestje.  Een beetje voorjaarsachtig, of juist heel winters, dat past dan wel weer bij het winterse weer vandaag! Ik vond het een leuke opdracht, hoewel het me wel wat hoofdbrekens heeft gekost. In mijn hele (bijzonder omvangrijke!) papierverzameling zat werkelijk niets pastellerigs. Een beetje improviseren dan maar. Ik heb een mask van Tim Holtz gebruikt, en dat gekleurd met watercolor crayons. Contouren nog even nagetrokken met heel lichtgroen, en aan de andere kant van de foto een randje geborduurd met lichtgroen. Witte bloemen had ik gelukkig wel, en na goed zoeken ook nog wat lichtblauwe om het af te maken. Dit is het eindresultaat:



En nu is het jullie beurt. Er is ook deze week weer een leuke prijs te winnen, gesponsord door Noor Design


Veel succes met deze uitdaging.


6 opmerkingen:

Peggy zei

Heel mooie lo. De foto is echt super lief.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

marja zei

Wat een geweldig mooie LO!

Lieve groetjes Marja.

Tinie zei

Wat is dit mooi geworden, Roelien!!
Prachtige LO is het geworden!
Groetjes Tinie

Nicole Parmentier zei

Valt niet mee he, pastel voor een mannenhuishouden! Ha ha ik weet er alles van. Maar het is je goed gelukt Roelien, je layout is prachtig!

Nicole Parmentier zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nicole Parmentier zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.