dinsdag 8 mei 2007

DigiDiva

Hoewel ik het best leuk vind om digitale grapjes met mijn foto's uit te halen of digitale stempels te gebruiken om embellishments te maken heb ik nooit de behoefte gehad om digitaal te gaan scrappen. Het is het gewoon niet hetzelfde als je er geen vieze vingers bij krijgt, toch? Maar vandaag heb ik toch digitaal gescrapt. Met een kit van Rhonna Farrer. Bij Ids in de klas houden ze namelijk een logboek bij. Ieder kind mag daar een pagina in maken en iets over zichzelf vertellen. Aangezien ik als 'creatieve moeder' bekend sta wordt er wel iets verwacht, maar ja, ik heb niet veel tijd over op het moment. Nood breekt wet, dus een digitaal kitje gedownload en 10 minuten knippen en plakken (in Photoshop dan natuurlijk) later is dit het resultaat:

Niet gek toch, voor een paar minuten werk? Een digiscrapper zal ik nooit worden, ik mis de verf en inkt op mijn vingers, maar ik heb wel een groot voordeel van digitaal scrappen ontdekt: je hoeft je lo's als ze klaar zijn niet te scannen!

Roelien

2 opmerkingen:

Nellie Hulsman-Lodders zei

Dat heb je knap en onwijs snel gedaan! Ga je 'm nu wel af laten drukken en opslaan in één van je boeken?

Nicole zei

Wouw, dat jij tussen de bedrijven door nog tijd voor scrappen hebt! Ik blijf me verbazen over de snelheid waarin jij prachtige al dan niet digitale layouts produceerd!! Top! (Ook die van Rijkjan in zijn narrenpak is hilarisch!)