vrijdag 31 augustus 2007

Missen

Ik mis het scrappen. Mijn werkplek op zolder kan ik niet meer gebruiken, het ligt daar echt overvol met spullen van beneden. En beneden is niets meer, de tafel is weg (mam, waar moeten we nu eten? op de grond voor de tv jongens. Cool!!!) We hebben bij IKEA spullen gekocht voor mijn nieuwe scrapkamer, en ik heb zooooo'n zin om die te gaan inrichten, en nog meer: te gaan gebruiken. Het lijkt me heerlijk om deze winter gezellig beneden te kunnen scrappen, niet meer ver weg op zolder te zitten (hoewel dat waarschijnlijk wel een stuk rustiger is!). En ik wil zo graag beginnen met een Egypte-album. En die mooie nieuwe papiertjes van BasicGrey gebruiken. Maar ik moet nog een paar weken geduld hebben. Een week of 4 om precies te zijn. Ik tel de dagen....
En mochten jullie mij missen dan is de computer ook in een doos verpakt en naar zolder gebracht. Maandag komt de stucadoor en die wil alles hier helemaal leeg hebben....

1 opmerking:

Nellie Hulsman-Lodders zei

Je kunt in ieder geval komende zondag wat gaan doen... :-) En anders ga je je uitleven bij Heidi. Toch? Onwijs gezellig daar, en van alles onder handbereik! Maar, serieus, ik kan me goed voorstellen dat je het mist! Sterkte nog!