donderdag 11 oktober 2007

Productief

Mijn nieuwe scrapkamer bevalt goed. Heel goed zelfs! Of misschien komt het ook wel omdat ik een paar maanden bijna niks heb kunnen doen. Hoe dan ook, de afgelopen 2 weken heb ik al bijna 20 layouts gemaakt. Niks ingewikkelds, vooral cardstock, een beetje bedrukt papier (vooral van De Marocco-lijn van Cherry Arte), wat chipbord letters en letter stickers.

Ik heb heel veel foto's gemaakt in Egypte, en die wil ik niet te lang in enveloppen laten liggen. Dus veel spreads, met veel foto's. Het boek 'Super fast pages with 4x6 photos' van CK heeft al goede diensten bewezen.

meestal scrap ik niet zo 'recent', ik ben chronisch 'achter' met m'n foto's, maar nu zijn alle herinneringen nog vers. En ook hebben we een reisverslag bijgehouden, waar we allebei elke dag wat in geschreven hebben. Die teksten gebruik ik nu als basis voor de journaling.

Geen opmerkingen: