woensdag 19 december 2007

Je zult het altijd zien.....

Ooit (jaren geleden )kreeg ik in een kit van Club Scrap een setje Perfect Pearls: van die pigmentpoeders die je gebruikt in combinatie met versamark. Paar keer geprobeerd, leuk effect, je wilt wel meer kleuren. Die waren nergens te krijgen, behalve dan van Pearl-Ex, een vergelijkbaar product. En die hadden veel mooiere kleurtjes, dus ik kocht een heleboel potjes Pearl-Ex, die ik vervolgens nooit meer gebruikte (zo gaat dat....) Toen ik mijn spullen aan het verhuizen was naar mijn nieuwe kamer kwam ik ook die potjes tegen. Wat te doen: houden, weggooien.... Tja, weggooien is zonde, het is duur spul tenslotte dus we bewaren het maar. Behalve die oude potjes Perfect Pearls, die kunnen wel weg. En vandaag..... ben ik lekker aan het spelen met de tags van Tim Holtz (echt onwijs leuk, trek je inkt en verf uit de kast en ga lekker kliederen, perfecte manier om te ontstressen in deze drukke tijd)
Volgens de instructies van Tim meng ik mijn eigen 'glimmer mist'. Daar moet Perfect Pearls in en die...... heb ik dus weggegooid. Je zult het altijd zien, dit is zeker al de 3e keer in een paar weken tijd dat ik op zoek ben naar dingen die ik heb weggegooid omdat ik ze toch nooit gebruikte! Nou ja, dan neem ik toch de Pearl-Ex, is vrijwel hetzelfde spul. Toch? Niet dus. Het lijkt goed te gaan, maar na een paar keer sprayen is m'n mister verstopt. En ik krijg 'm absoluut niet meer aan de praat. Helemaal verstopt. Ik lees de instructies nog eens door, en ja, daar staat het: gebruik absoluut geen Pearl-Ex, want dat mengt niet goed en je mister zal ervan verstoppen. Tim heeft helemaal gelijk. Ik ga maar snel een paar nieuwe misters bestellen.....

Geen opmerkingen: