donderdag 13 december 2007

Keuzes

Het album over onze vakantie in Egypte is af. Ik kon het niet laten om even te tellen: bijna 400 foto's heb ik de afgelopen 2 maanden verwerkt. En aangezien ik kampioen onafgemaakte projecten ben, ben ik best een klein beetje trots op mezelf dat het af is. Compleet met titelpagina en journaling. En nu.....
heb ik eerst mijn werktafel maar eens opgeruimd. Cardstock netjes op kleur in de cropper hoppers, restjes in hun bak, alle letterstickers en rub-ons weer op hun plaats. De kerstkaarten geschreven, ook klaar. Ik was van plan om een mini-album te gaan maken met de foto's van Jelle's kamp met groep 8. Maar de tags van Tim Holtz kriebelen ook. Ik kreeg gisteren een leuk idee wat ik ermee wilde doen, en lekker spelen met inkt en verf is een heel verleidelijk idee. Maar de online workshop kerstjournal van Moniek ligt er ook, en die ziet er ook heel leuk uit. Het valt niet mee als je zoveel leuks kunt kiezen! Jullie horen (en zien) nog wel wat het wordt. Ik denk dat ik vanmiddag eerst maar eens kerstkaarten ga maken met de jongens....

1 opmerking:

Lietje zei

Je kunt natuurlijk ook het één en ander combineren ;)

En het album van Moniek is inderdaad heeeellll erg leuk om te doen. Gewoon iedere dag 1 pagina.
En de volgende dag tijdens iets anders je hersens vast over je tekst laten kraken.