maandag 20 oktober 2008

Het was weer weekend.

Vrijdagavond begon het weekend goed met een gezellig cropavondje. Ik zit een beetje zonder inspiratie op het moment, maar heb toch 2 lo's gemaakt waar ik redelijk tevreden over ben. En ondertussen lekker thee gedronken en heel veel gekletst. Afgelopen zaterdag heb ik weer eens een workshop gegeven. Ik had dat al een hele tijd niet meer gedaan, en miste het eigenlijk best wel, dus toen de kans zich voordeed om bij Hobbywereld in De Rijp wat te gaan doen heb ik al snel ja gezegd. En ik heb een leuke dag gehad. Onverwacht veel oude bekenden gezien (hoi Nancy!) en lekker de hele dag met scrappen bezig geweest. Zaterdagavond was ik best moe, maar lekker op de bank hangen en naar paul de Leeuw kijken maakte dat weer helemaal goed. Zondag een heerlijk dagje luieren, niksdoen en had ik luieren al genoemd? Maar dat hebben we vandaag goedgemaakt. Het was zulk heerlijk weer dat we lekker naar buiten zijn gegaan. Naar Schoorl om precies te zien, om te genieten van de mooie herfstdag en te kijken of er nog paddestoelen waren. We zouden de blauwe route lopen besloten we. 10 km, dat lopen we met de avondvierdaagse ook, moet kunnen. Ja toch? Nou, eigenlijk niet dus. Want het is 10 kilometer over slecht begaanbare bospaadjes, en door mul duinzand. Veel omhoog, en weer steil omlaag. Uiteindelijk hebben we 4 uur gelopen, het laatste stukje was echt afzien. Maar goed, het was prachtig, ik heb heel veel mooie foto's gemaakt, en stiekum ben ik ook een klein beetje trots dat we het toch hebben uitgelopen. 3x raden wat we vanavond doen.....lekker hangen op de bank. Ik heb geen voeten meer over! Nog een paar foto's:





Geen opmerkingen: