maandag 3 november 2008

Herfstweer

Ik heb het wel vaker geroepen, maar ik herhaal het nog maar eens: de herfst is echt mijn favoriete seizoen. En niet alleen de mooie zonnige herfstdagen, ook die met veel wind en regen vind ik heerlijk. Natregenen terwijl je op het schoolplein staat te wachten is natuurlijk niet echt fijn, maar thuiskomen, een beker hete thee (of chocomel), speculaasje erbij, en laat dan de regen maar op de ramen kletteren. 's Avonds lekker vroeg donker, kaarsjes aan, of de open haard, ik vind het heel gezellig allemaal. En die lange avonden zijn natuurlijk perfect om weer eens lekker te gaan scrappen, met je foto's van de afgelopen zomer bijvoorbeeld. Wij zijn met Jelle en Ids (Sjoerd was uit logeren) een dagje naar Nemo geweest. Als je er nog nooit geweest bent is het echt een aanrader, en niet alleen voor jongetjes met interesse in techniek! Zowel Jelle als Ids vonden het geweldig leuk en interessant, en ze hebben de hele dag enthousiast van alles uitgeprobberd. Het bellen blazen was natuurlijk favoriet:

(papier en stickers BasicGrey granola, bloemen van Bazzill en Prima,titel is met de hand geschreven)

En nog eentje, voor Jelles album:


(papier, stickers en witte chipbord letters van BasicGrey, grote chipbord letters van CosmoCricket)

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Ik kan me helemaal vinden in jouw verhaal over de herfst. Het is ook mijn favoriete seizoen. Leuke layouts heb je gemaakt.

Jackie zei

ik vind de herfst ook zo heerlijk, perfect omschreven...
lekker op de boek op de bank met de regen tegen het raan, mmmmm...

Layouts zijn prachtig !!