woensdag 14 januari 2009

Ineens.....

Ineens was hij er: een nieuwe layout! Na ruim 2 maanden waarin er vrijwel niets uit mijn handen kwam is er eindelijk licht aan het einde van de scrap-tunnel. Zomaar ineens, een vonkje inspiratie en een half uurtje later was het klaar:


Heerlijk dat er weer wat uit mijn handen komt. Meteen m'n scrapkamer maar eens opgeruimd en gereorganiseerd. Een half-afgemaakt project dat er al heel lang lag heb ik in het ronde archief gedeponeerd, en het stond me niet aan en ik had geen trek om het tegen heug en meug af te maken. Zoiets werkt erg bevrijdend! En nu maar snel de foto's van de winter-efteling af laten drukken, en de schitterende schaatsfoto's van afgelopen zondag!

1 opmerking:

Nellie Hulsman-Lodders zei

GAAF! Wat goed dat je weer actief bent! En wat goed dat je dat ook nog eens zo heel snel hebt gedaan!Zo'n prachtige layout in een half uur! WOUW!

Go girl, go!