dinsdag 25 maart 2008

zomaar een dinsdagavond

Rijkjan is net vertrokken voor een avondje scouting, en heeft Sjoerd meegenomen. Jelle zit aan tafel. Hij is bezig een interview voor te bereiden. Op school zijn ze bezig met alcoholvoorlichting, en straks gaat hij mij interviewen over mijn (overigens zeer minieme) ervaringen met alcohol. Het is dan wel niet voor een hoofdartikel in de landelijke pers, maar toch.... ik word geinterviewd!
Aan de andere kant van de tafel zit Ids. Hij speelt galgje, met 1 van zijn knuffels. Dat kan best, want Ids heeft fantasie (dat zegt hij zelf tenminste altijd, en ik ben het met hem eens).
Buiten sneeuwt het nog een beetje, we hebben de gordijnen alvast dichtgedaan, en straks kruip ik lekker op de bank met een boek. Ids schakelt nu over naar PimPamPet. Jelle heeft zijn vragenlijst klaar, tijd voor het interview. Zomaar een rustig avondje. Genieten.

Geen opmerkingen: