donderdag 10 juli 2008

Blote babybilletjes

Leve de regen, want het is goed weer om bij te scrappen! Vanochtend heb ik samen met Sjoerd de boodschappen gedaan, daarna een was gedraaid en de stofzuiger door de kamer gehaald. De rest van de dag heb ik heerlijk gescrapt. Eindelijk heb ik iets gedaan wat al heel lang op mijn lijstje stond, namelijk de babyfoto's van Jelle en Sjoerd. In die tijd scrapte ik nog niet, dus die zitten gewoon rechttoe, rechtaan in een album geplakt. Al een hele poos bewaar ik een flinke stapel Baby boy papier van BasicGrey voor dat doel, en het moest er nu maar eens van komen, dat papier moet op! En als je je niet bij elke lo druk maakt met zoeken naar het perfecte papiertje kun je heerlijk opschieten: 6 lo's heb ik vandaag gemaakt! Ze hebben een hoog 'blote babybilletjes gehalte', en daarom heeft Jelle mij uitdrukkelijk verboden om ze op internet te laten zien......
Maar er zitten nog heel veel foto's in die albums, en het papier is nog lang niet op, dus er komt de komende dagen vast nog wel een babylayoutje voorbij, of 2....

1 opmerking:

heidi zei

Heerlijk, soms is het gevoel van iets bereiken toch zo goed! En zeker als het iets is wat al een tijdje zat te knagen...tja, voor het weet gaan ze de deur uit en wil je toch iets hebben om weemoedig op terug te kijken toch?

Zo wil ik een soort 'hoogtepunten uit je leven'album maken voordat ze zelfstandig gaan wonen, dan kunnen ze dat meenemen. Ik heb altijd het idee dat ik daar nog jaren voor heb, maar de oudste is ondertussen al 16... oeiii....