donderdag 17 januari 2008

Kiezen

Dit jaar neemt Jelle afscheid van de basisschool en gaat onze oudste naar de brugklas. Maar...... welke brugklas gaat het worden? Aan het eind van groep 7 hebben ze de cito-toets gedaan, en ook nog een persoonlijkheidstest. Aan de hand daarvan hebben we een schooladvies gekregen, en dat levert 4 middelbare scholen op waar Jelle heen zou kunnen. En nu moeten we kiezen. Deze week en volgende week zijn er op alle scholen open dagen, en die gaan we allemaal bezoeken. Gisteravond was de eerste, en Jelle is er al helemaal uit: daar wil hij heen. Nou vond ik het er ook wel heel leuk eigenlijk, maar we gaan toch die andere scholen ook nog maar even bekijken. Voor de zekerheid zeg maar. Want we willen natuurlijk wel de beste school kiezen voor Jelle. Hij heeft er in elk geval ontzettend veel zin in (ik iets minder, maar het zal nog wel wennen hoop ik).

En..... mijn computer is weer gemaakt! Het heeft nog iets langer geduurd dan gehoopt, maar dinsdagmiddag konden we hem ophalen. En dit keer doet alles het, hij is wat sneller geworden en we hebben er een extra harde schijf in laten zetten. Ik ben druk bezig geweest om alles weer te installeren, en heb zelfs uitgevogeld hoe ik alle mail die nog in mijn inbox zat terug kon krijgen. En daarna heb ik een hele stapel lo's gescand, zodat ik eindelijk weer eens wat kan laten zien. En ook dat is moeilijk kiezen:) Om te beginnen dan maar dit minialbum, met foto's van de kermis.



Papier, stickers, vilten bloemen en lint, knoopjes en chipbord allemaal van Creative Cafe. Het album is van Rusty Pickle, de 'flapjes en tabjes' zaten er al in.

5 opmerkingen:

Nellie Hulsman-Lodders zei

En weer schitterende doodles... Straks kun jij ook niet meer zonder! :-) Het album ziet er schitterend uit, Roelien! Leuk onderwerp!
Ik ben blij dat de computer het weer doet. Je was te lang afwezig, naar mijn zin! :-)

Liezbeth zei

Prachtig en kleurig album Roelien. Blij dat je ons weer wat kan laten zien van al die mooie dingen die je maakt. Ziet er heel gezellig uit. Overigens is mijn zoon dit schooljaar naar de middelbare school gegaan en het is inderdaad wennen, ze zijn ineens zo zelfstandig.

Jackie zei

Wat een prachtig album is dit geworden zeg !!!
et lukt mij maar niet om zulke leuke mini's te maken..

hilde janbroers zei

gaaf album!!!

moniek zei

Gelukkig ben je er weer :)
Wat een heerlijk vrolijk album! Het plezier straalt je tegemoet.
En zie ik nou dat jij ook aan het doodlen bent geslagen?
Nellie krijgt concurrentie ;)

XXXM