zondag 27 januari 2008

Super sunday

We hadden vandaag helemaal niks te doen. Die luxe komt zelden voor, er is eigenlijk altijd wel wat op zondag. Van familieverplichtingen tot optredens van Sjoerd en van werk tot scoutingactiviteiten. Over het algemeen leuke dingen, daar niet van, maar toch..... zo'n hele zondag die zich voor je uitstrekt en waarin je precies kunt doen wat je wilt.... heerlijk!
We hebben gezellig en lekker uitgebreid ontbeten. Daarna het laatste deel van het kerstdorp opgeruimd, en omdat we toch lekker bezig waren hebben we de bijkeuken ook maar even meegenomen. Het was mooi weer, dus de jongens hebben lekker buiten kunnen spelen, daar waren ze ook wel weer eens aan toe na al die regen. Ik heb mijn kerstjournal (van de online workshop van Moniek Jannink) eindelijk afgemaakt (foto's volgen nog wel een keer). Toen mijn werktafel opgeruimd, en zo'n lege tafel werkt bij mij altijd heel inspirerend, dus ik ben meteen aan iets nieuws begonnen: een transparant album. En als dat klaar is: op het blog van Tim Holtz staat een filmpje over de elements. Ik heb hier een set liggen en weet nu wat ik ermee ga doen. Kan ik ook eindelijk eens wat restjes gebruiken, want die bewaar ik altijd trouw maar om de 1 of andere denk ik er nooit aan ze te gebruiken. Kortom, het was een welbestede zondag, die ik zo lekker ga afsluiten met Boer zoekt vrouw, mijn favoriete tv programma van dit moment (nou kijk ik heel weinig tv, maar toch...)
Tot besluit nog een lo. Foto's van Sjoerd, hij zit sinds een jaartje op judo en is er helemaal wild van. Papier, chipbord en knoopjes allemaal van Creative Cafe.

Geen opmerkingen: