zaterdag 5 januari 2008

Tijd

De tijd gaat snel, 2007 is voorbij gevlogen. Er is voor ons veel gebeurd afgelopen jaar, en er zijn gelukkig ook veel dingen niet gebeurd. Zaten we in 2006 nog heel veel in het ziekenhuis, in 2007 zijn we allemaal gezond gebleven en hebben we het ziekenhuis niet van binnen gezien. Alles bij elkaar genomen is het een goed jaar geweest, en als 2008 ook zo wordt ben ik dik tevreden. Helaas is 2008 niet helemaal goed begonnen, want mijn computer heeft de geest gegeven. Hij staat nu bij de reparateur, en ik hoop maar dat ze mijn pc-tje weer tot leven kunnen wekken, want ik ben flink onthand: het rijschema voor hockey, de ouders die zouden rijden met een excursie van school, notulen van de ouderraad, ik grijp steeds mis. Jelle moest een opstel schrijven voor school, dat had hij al helemaal klaar maar is nu ook onbereikbaar, gelukkig had hij al een kopietje geprint.... Voordeel is wel dat ik veel tijd overhoud om te scrappen, ik ben al mijn 3e mini-album bezig. Helaas kan ik niet scannen, dus ik heb nog niets om te laten zien. Maar als die pc nog een weekje wegblijft zal ik jullie daarna bedelven onder nieuwe werkstukken vrees ik....
Allemaal de beste wensen voor 2008, dat het maar een mooi jaar mag worden, met veel mooie herinneringen om vast te leggen!

3 opmerkingen:

Liezbeth zei

Voor julie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar Roelien, en beterscap voor je computer,LOL. Erg leuk trouwens je krans met tag's met al die mooie Tim Holtz technieken.

groetjes Liezbeth.

Jackie zei

wat vreselijk hé zonder pc...
ik zou ook niet meer zonder kunnen...

Maar al 3 mini's, dat is natuurlijk wel super hé !!!

Ik vind je tags trouwens helemaal geweldig

Ingrid zei

O, balen zeg....ik zou niet weten wat ik zonder PC moet. Ik zou dan wel - net als jij - meer tijd overhouden om te scrappen. ;-)