zondag 1 juli 2007

Mokken, modder en moodboards.

Sorry, sorry, sorry, ik heb mijn blog een tikkeltje verwaarloosd! Het is ook zo'n drukke tijd. Op school is nog van alles te doen (waarom zit dat toch altijd allemaal in die laatste weken gepropt?), juffen en meesters die nog op het laatste nippertje hun verjaardag vieren, en natuurlijk moeten er afscheidscadeautjes komen. Ik heb me er dit jaar gemakkelijk vanaf gemaakt, en bij de Hema mokken besteld met daarop de klassenfoto's. Iedereen gaat over (niet dat ik daaraan twijfelde), en Ids heeft erg veel zin in groep 3. Van de week heeft hij een ochtendje proefgedraaid bij zijn nieuwe juf (die Jelle en Sjoerd ook al in de klas gehad heeft) en dat vond hij geweldig. Het zal voor mij wel even wennen zijn, want ik heb 8 jaar lang onafgebroken een kind in de kleuterklassen gehad, en nu moet ik toch echt definitief afscheid nemen van deze periode *zucht*
Onze ex-tuin is met alle regen inmiddels herschapen in een regelrechte modderpoel. Afgelopen week is de fundering gestort, en hoewel het nog wel een paar maanden duurt voor alles klaar is ben ik toch al druk aan het inrichten. Ik heb 2 grote vellen karton gehaald, op de ene heb ik een plattegrond gemaakt, waarop ik met meubels aan het schuiven ben, en op de andere maak ik een moodboard. Er ligt een grote stapel woonbladen, waar ik straks lekker in ga duiken, om inspiratie op te doen. In het stuk wat we aan gaan bouwen komt ook mijn nieuwe scrapkamer, dus die 'moet' ik ook inrichten. Alle tips zijn welkom!

Geen opmerkingen: