vrijdag 20 juli 2007

Nog 1 nachtje slapen

De afgelopen weken hebben in het teken van de verbouwing gestaan. Vorige week ging het heel snel: maandag hadden we nog alleen een fundering, vrijdag waren de muren gemetseld en lag het dak erop. Deze week is de hele buitenkant afgewerkt: voegwerk, dakdekker en de dakramen zijn geplaatst. Jammer genoeg komen de nieuwe deuren en kozijnen pas eind september, dus tot die tijd zitten we met dichtgetimmerde ramen, maar dat mag de pret niet drukken. Het is nu bouwvak, als de scholen weer beginnen gaan ze hier ook weer verder. Dan begint voor ons het vervelende deel, want dan gaan we doorbreken en zijn ze binnen bezig. Maar voor het zover is gaan we eerst nog lekker op vakantie (over een week) en morgen is het natuurlijk ook een spannende dag. Reken maar dat ik niet van huis ga morgen, want al maanden geleden heb ik bij bol de nieuwe Harry Potter besteld, en morgen is het dan zo ver en zullen we eindelijk weten hoe het afloopt. Zijn jullie ook zo nieuwsgierig? ik denk eerlijk gezegd niet dat ik me kan bedwingen om eerst even achterin te spieken voor de afloop.....

1 opmerking:

Nellie Hulsman-Lodders zei

'Tuurlijk kan je jezelf bedwingen! Als je al maanden wacht, wil je toch niet in een paar minuten de spanning doorbreken?!? Heb je 'm al uit of kun je nog wachten tot de vakantie... ;-)