zondag 8 april 2007

Feest

Gisteren hebben we de verjaardag van Sjoerd gevierd. Hij was eerder deze week al 'echt' jarig, en had onze cadeautjes al gehad, maar gisteren kwam alle visite. Het was een heerlijke dag, met veel bezoek, en veel zon. Op zo'n dag is het altijd extra fijn als de zon schijnt, want alle kinderen die meekomen vliegen dan meteen naar buiten, en vervolgens zie je ze niet meer terug tot ze naar huis moeten!
Sjoerd had maar 1 verzoek voor z'n verjaardag: een grote appeltaart. Dus die kreeg hij, met 10 kaarsjes erop. En zo heb ik, in plaats van kleine kinderen, ineens 2 'tieners' in huis. Gelukkig heeft Sjoerd, in tegenstelling tot Jelle, nog geen enkele puber-neiging....



En nu is het Pasen, en alweer schijnt de zon. Ik was al vroeg op, zodat ik voor het paasontbijt nog even kon scrappen. Tijdens een cropavondje afgelopen vrijdag had ik een LO gemaakt, maar er moest nog een titel op. Dat heb ik vanochtend gedaan, en dit is het resultaat:

Een lekker zonnige LO in vrolijke kleuren (papier is van Scenic Route),
Fijne paasdagen allemaal!



Geen opmerkingen: