zondag 15 april 2007

Zere voeten en vieze vingers

Vandaag ben ik met 3 vriendinnen naar het Art specially event in Nuland geweest. Een geweldig leuke dag, die vanochtend vroeg al begon. We hadden om 1/2 9 afgesproken, en al kletsend vliegen die 1 1/2 uur autorijden zo voorbij. Mooi weer, niet druk onderweg, en even voor 10 uur waren we in Nuland, waar het parkeerterrein al vol stond. We moesten even wachten voor we naar binnen konden, en toen kon het grote genieten beginnen. Heel veel stempels hebben we gezien, ongelooflijk wat een keus, er is echt voor iedere smaak wat. Veel Nederlandse stempelwinkels natuurlijk, maar ook vanuit Duitsland, Engeland en zelfs de VS waren er stands. Na de eerste euro's uitgegeven te hebben konden we aanschuiven bij de eerste workshop, waar we een prachtige kaart gemaakt hebben en veel ideeen hebben opgedaan. Inmiddels had ik ook de eerste inktvlekken op mijn vingers, want schoon en netjes werken, sorry, maar dat lukt me nog steeds niet! We hebben nog 3 andere workshops gedaan, ook allemaal erg leuk en weer wat nieuwe techniekjes geleerd. Ik heb niet zo heel veel gekocht, maar er lag 1 stempeltje dat ik niet kon laten liggen. Een stempeltje met de tekst: Deze is leuk, die bewaren we. Voor alle babyfoto's die ik nog steeds niet gescrapt heb....
Met zere voeten zijn we om een uurtje of 4 weer richting huis gegaan. Moe maar zeer voldaan!

3 opmerkingen:

Nellie Hulsman-Lodders zei

WOUW! En dat met dit warme weer! Jij durft! Ben wel heel benieuwd naar het resultaat van de workshops... showen!

moniek zei

en waar zijn de nu de foto´s van het eindresultaat van je geklieder??? ;)

Liezbeth zei

Hoe is het mogenlijk dat ik dat stempeltje niet gezien heb,echt heel leuk. Wat was het een mooie en grote beurs he. Zelf heb ik vanwege de warmte niet al teveel WS gedaan maar ik vond het event ook zeker de moeite waard en leuk je even gezien te hebben,

groetjes Liezbeth.