zondag 29 april 2007

Keukenhof

Jelle had een prijs gewonnen, in de lente-loterij van de winkeliersvereniging van het winkelcentrum. Ik had stelselmatig alle loten geweigerd, maar hij had er zegge en schrijve 1 gekregen, en ingeleverd, en jawel,daar viel een prijs op: een busreisje voor 2 personen naar de Keukenhof! Toen hij hoorde dat de Keukenhof geen pretpark was(ook niet 1 heel klein achtbaantje? nee Jelle.....) besloot hij dat ik er maar heen moest, met oma. En zo zaten mijn moeder en ik vanochtend in een bus, gevuld met hoofdzakelijk bejaarden, richting Keukenhof. We kwamen al snel in de juiste schoolreisjes-stemming, en hebben een leuke dag gehad. Heerlijk weer, en wat was het er druk. Veel buitenlandse toeristen, die allemaal in groepjes achter een gids met zo'n bordje aanhobbelen! Mijn ouders hebben net hun eerste digitale camera gekocht, dus die moest worden uitgeprobeerd, en zelf heb ik mijn voorraadje bloemenfoto's weer aardig aangevuld. En het is me ook nog gelukt om een aardige foto van mijn moeder te maken, die nog minder graag op de foto gaat dan ikzelf!

Kortom, een heel leuke en gezellige dag. We hebben nog een lekker ijsje genomen, en toen moesten we alweer terug naar onze bus. Om 1/2 6 waren we weer thuis, te moe om nog onder de banken te kruipen LOL Doen we een andere keer dan maar!

Geen opmerkingen: