woensdag 11 april 2007

Scenic Route!

Mag ik even zeggen hoe ontzettend gek ik ben op Scenic Route? Bij deze dus! SR is op dit moment veruit mijn favoriete papiertje. Van de nieuwe BG lijnen heb ik bijna niets gekocht, maar van Metropolis heb ik al 2x ingeslagen. Vooral de kraft-papiertjes vind ik super. Hoe ze het doen weet ik niet, maar ik heb altijd stapels foto's liggen die perfect bij het papier passen.

Zoals deze, van een paar daagjes Centerparcs een tijdje geleden. Ze lagen er al een hele tijd, maar zondag wist ik ineens wat ik er mee zou doen. Dus dit is 'm geworden: Waar we zijn, wat we gaan doen, en: Wie gaat dat betalen? Papier is wel duidelijk denk ik, verder de foamstempels weer eens gebruikt (met de paint dabbenrs van Ranger, ook zo'n wereldproduct), beetje geborduurd en natuurlijk weer de datumstempel van Fontwerks.

2 opmerkingen:

Nellie Hulsman-Lodders zei

Briljant idee!! Wat een gave layout! En ja, ik kan me heel goed voorstellen dat je helemaal weg bent van SR. Ook ik ben dol op dat papier!!!
Overigens, leuke blog! Gaat direct bij mijn favorieten!

heidi zei

Wat een hippe en vrolijke layout heb je gemaakt met dit papier... ik zal toch ook maar eens gaan neuzen in de Scenic Route-hoek, ter afwisseling van al dat BG in mijn kast....