zaterdag 21 april 2007

Opgeruimd staat netjes.

Edited: de stempeltjes die bovenop liggen zijn van http://www.catslifepress.com/index.htm Ze zijn ook UM te bestellen!


Rijkjan, Jelle en Sjoerd zijn vandaag naar de regionale scoutingwedstrijden, dus ik heb een rustig dagje, alleen met Ids. We zijn vanmorgen eerst gezellig op de fiets een paar boodschappen gaan doen, en toen Ids een tent ging maken van de tafel en de fleecedekentjes, ben ik naar zolder gegaan. De bedoeling was om eerst mijn scraptafel eens leeg te maken, want daar is de afgelopen weken van alles op uitgestort, maar niets opgeruimd. Bijvoorbeeld die vreselijk leuke stempeltjes van Cats Life Press, die de postbode van de week bracht. Eigenlijk wil ik die niet op m'n stempelplankjes zetten, maar in een bakje op tafel onder handbereik houden. Eerst maar eens op zoek naar een leuk bakje dan. Er ligt van alles, maar niet wat ik wil. In een hoek vind ik een 'schatkistje' van papier mache. Ik weet niet meer wat ik daar ooit voor plannen mee had, maar wel dat ik daar NU een gezellig stempelkistje van ga maken. Verf, papier, bloemen en een fraai slotje worden tevoorschijn gehaald. Aan het eind van de dag is dit het resultaat:


En mijn scraptafel? Die ligt nog een beetje voller dan vanochtend. Maar m'n favoriete stempeltjes zijn netjes opgeruimd!
Roelien

3 opmerkingen:

Nancy zei

Hoi Roelien,

Wat een te gekke stempels. Zou ik mogen weten waar je deze stempels besteld hebt?

heidi zei

Dat ziet er leuk uit zeg... en die stempels ook trouwens!

Nellie Hulsman-Lodders zei

Wat een waanzinnig leuk doosje en oh wat een leuke stempels (en dat zegt een niet zo'n grote stempelaar!!). SUPER! Dat zal leuk staan op je bureau!