woensdag 25 april 2007

ziek, zwak en misselijk....

.... dat zijn we hier de afgelopen paar dagen geweest. Sjoerd begon zondagnacht met spugen. Ik gaf de schuld eerst nog aan de hele (!) rookworst die hij zaterdagavond, op het scoutingweekend, had opgegeten. Maandag heeft hij hier gezellig op de bank gelegen, en mij de hele dag bestookt met vragen (echt, die mond blijft geen minuut dicht!). Die varieerden van: mam, heb je nog komkommer, tot: mam, moest jij huilen toen je werd bevallen van mij? Ook werd ik getrakteerd op bespiegelingen over waarom het helemaal niet leuk is om 3 meter lang te zijn, en waarom de boeken van Dolfje Weerwolfje zo leuk zijn. Ik heb weer een boel opgestoken die dag. Helaas lag het spugen niet aan de rookworst, want maandagavond voelde ik me niet lekker. Nu was het mijn beurt, spugen, diarree, en weer een nacht niet slapen dus. Gisteren heb ik me echt door de dag heengesleept, want moeders kunnen niet ziek worden natuurlijk. Gelukkig knapte ik tegen de avond weer op, en zo'n buikgriepje is goed voor de lijn, want ik ben in 1 dag een pond afgevallen LOL



Er is inmiddels bijna een heel collection pack Scenic Route Metropolis doorheen, ik heb nog stapels zwembadfoto's van CenterParcs en die zijn nu bijna allemaal gescrapt. Ik zal nog 1 lo laten zien, daarna ga ik wat anders doen, beloofd!


Voor deze heb ik een schets van Becky Fleck gebruikt.

Geen opmerkingen: