maandag 30 april 2007

Herinneringen

Vandaag heb ik oude kinderfoto's van mezelf zitten scrappen. Het zijn foto's van toen ik 1 of 2 jaar was, en uit die tijd herinner ik me natuurlijk niets, maar toch komen er spontaan weer allerlei dingen naar boven. De meubels die we vroeger hadden, het door mijn moeder zelf geborduurde tafellopertje, die vreselijke jaren '50 bril van mijn vader (die hij tot ergens in de jaren '90 gedragen heeft trouwens...) , zondag wandelen in de duinen, en de handwerkjes van mijn moeder. Toen vilt erg populair was maakte mijn moeder daar van alles van. Ik heb nog een brillenetui van vilt dat mijn moeder lang geleden heeft gemaakt. Dat etui is helemaal geborduurd, en versierd met kraaltjes en pailetten. In de Jenni Bowlin kit van deze maand zaten vogeltjes van vilt. Toen ik me afvroeg wat ik er mee zou doen kwam die herinnering naar boven, dus het vogeltje op deze lo heeft een geborduurd randje gekregen, en een paar pailetjes ter versiering. Grappig, hoe zoiets kleins dan ineens weer uit je onderbewuste naar boven komt!

1 opmerking:

heidi zei

Leuk, een beetje funky door de felle kleuren, en wat een lief vilten vogeltje zeg... wat is het met die vogeltjes, ik zie ze opeens overal opduiken, op papier, rub-ons, vilt...hip!